Friends
www.7op2day.com
Friends
www.7op2day.com
Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما هو جديد تجدونه مع الاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت 3

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the devil
عضو عامل
عضو عامل

نكت 3 Empty
مُساهمةموضوع: نكت 3   نكت 3 I_icon_minitimeالسبت مارس 10, 2007 9:16 am

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه !
-------------------------------------------------------------
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
مرة اثنين مساطيل قاعدين على القهوة فواحد بيقول للتانى فيك من يكتم السر ، فقالة فى بير ، قالة بصراحة محتاج عشرة جنية قام المسطول التانى لافف وشه وقايل ولا كأنى سمعت حاجة
بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية
مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم !
مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس !!
د------------------------------------------------------------
مره كان فى فار قاعد فى خمارة وبيسكر وهو بيشرب اول شفطه ويبص على الحيوانات ولما يجى عند الاسد يبص له من فوق لتحت ويقول حد هيطلع عينه انهارده وفضل كده لمدة يومين ففى ثالث يوم الاسد قال الواد ده بيبوص لى كدا ليه فقام شده من ديله فقال الفار انا مش قلت حد هيطلع عينه انهارده !
أعراض انفلونزا الطيور: 1 -الشعور بالرغبة فى الطيران 2-هز الرقبة بطريقة غير عادية 3 -الميل الى الرقود على البيض من وقت الى اخر 4-الشعور بالرغبة فى التقاط الاكل بالفم مباشرة 5-الشعور بانك مفقوس دايما امام الناس 6-الميل الى سماع اغنية " كوكو واوا " طوال اليوم اهم طرق العلاج: - "بق بق بق بق " كررها كل 8 ساعات، يصبح لديك مناعة ضد انفلونزا الطيور.
عسلية
الادارهــــــــ
الادارهــــــــ
عسلية

نكت 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت 3   نكت 3 I_icon_minitimeالأحد مارس 11, 2007 4:11 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نكـــت حلــــوة اوى
وخاصتا بتاعة التعبان Very Happy
deda pop
زائر

نكت 3 Empty
مُساهمةموضوع: احلى سلام لاحلى ضحكة من القلب   نكت 3 I_icon_minitimeالسبت مارس 17, 2007 11:23 pm

لا بجد بجد نكت حلوة واللى عجبتنى بجد بتاعت العريس اللى قال كنت عارف انهم هاينسو حد ههههههههههههههههههههههههه يا رب تموتو من الضحكك ههههههههههههههههههههه Twisted Evil Laughing Laughing
مهما صار كيمو ستار
سوبر ازرق
سوبر ازرق
مهما صار كيمو ستار

نكت 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت 3   نكت 3 I_icon_minitimeالجمعة مارس 23, 2007 5:32 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوه وربى حلوه
حلوه وربى حلوه
حلوه وربى حلو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هموت من الضحك

لا والله نكت جميله اوى اوى

ربنا يوفقك وتمتعنا كمان وكمان

التوقيع
نكت 3 Get-1174667924

مع تحياتى
((((عمو كيمو ))))

نكت 3
صفحة 1 من اصل 1