Friends
www.7op2day.com
Friends
www.7op2day.com
Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما هو جديد تجدونه مع الاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك

عسلية
admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك Empty
مُساهمةموضوع: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 11:13 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جماعة احنا دلوقتى فى شهر 5 والمفروض كل الناس تكون بتزاكر وانا خايف ان الناس تنشغل بالشات ومتهتمش بمزاكرتها ويكون الشات والمنتدى عائق فى طريقهم زى مهو عائق فى طريقى انا دلوقتى لان انا فى ثانوية عامة لول والصراحة مشغولة جدا بالمنتدى وكان جاتلى فكرة ان انا اقفل المنتدى الفترى دى بس قلت لو ده حصل ممكن الناس تضايق وتمشى وكلمنى ى الموضوع ده عضو من الاعضاء وقلتله انا فعلا محتار اعمل ايه هل اسيب الشات والمنتدى مفتوحين ولا اقفل الشات بس ولا ايه الحل وهو كان رايه ان حتى نقفل الشات بس عشان منشغلش الناس عن مزاكرتها ونفتحه فى اول شهر سبعة واكون انشاء الله خلصت وركبت النت فى البيت واقعدلكم بقة لول وانشاء الله انتظروا كل جديد منى فى الاجازة باذن الله هحط حاجات يا ريت تنال اعجاب الجميع بس الاول اانا عايز اخد رايكم فى الموضوع ده

يا ترى اقفل المنتدى والشات كلهم لحد شهر 7
ولا اقفل الشات بس لحد شهر 7
ارجوووووووووووووووو الرد على الموضوع بجدية وكلمة موافق او لا اوافق وشكرا ليكم يا جماعة وبجد المنتدى بتاعكم انتو وانا مش بحب اتصرف فى اي حاجة الا اما اخد رايكم والله

اخوكم اسلام المصرى
https://frind.3rab.pro
عسلية
الادارهــــــــ
الادارهــــــــ
عسلية

مُساهمةموضوع: رد: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 1:45 pm

انا مش موافقة اولا لان انا عن نفسى عمرى ما هقعد طول اليوم اذاكر مثلا
اكيد هذاكر شوية وبعدين ادخل على النت اشوف اصدقائى وكده
ومعنى انك تقفل الشات انا مش هشوف حد فيهم Crying or Very sad
دا رايـــــى
Dark Night
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 1:49 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
باشا انا ليا راى فى الموضوع ده
انا اعرف ان الانسان رقيب نفسه وربنا ميزنا بالعقل عن باقى المخلوقات يعنى المفروض اننا نعرف امتا نذاكر وامتا نقعد ع الشات انا عن نفسى يا معلم بذاكر برة البيت وبرجع الصبح اتابع مواضيع المنتدى فديه الفترة اللى بقعد فيها ع النت فماتحرمنيش منها
farao احنا شباب كبير عارفين امتا نشد وامتا نرخى farao
Dark Night
eslamfly

مُساهمةموضوع: انا صحيح قلتلك المذاكرة اهم لاني معاك في نفس السنة وزميلك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 4:47 pm

انا صحيح قلتلك المذاكرة اهم لاني معاك في نفس السنة وزميلك وكمان صاحبك بس انت القرار راجع ليك وفي رايي انا انك ممكن تسيب الشات لواحد تسق فيه يكون قاعد علي النت علي طول وبالطريقة ديه توفر وقت للمذاكرة ويفضل الشات والمنتدي مفتوحين ويزيدوا ناس وتميز
الكروان العاشق

مُساهمةموضوع: رد: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 12:56 pm

لية هتقفلو عادى على شان محدش هيق عد طول اليوم يزاكر يريت تسيبو عادى دا مش اللى هيعطلنا عن المزكرة اوكى يا بوب
الكروان العاشق

مُساهمةموضوع: رد: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 12:57 pm

لية هتقفلو عادى على شان محدش هيق عد طول اليوم يزاكر يريت تسيبو عادى دا مش اللى هيعطلنا عن المزكرة اوكى يا بوب
nour 3eny
عضو عامل
عضو عامل
nour 3eny

مُساهمةموضوع: رد: جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 4:06 pm

لا يا ادمن ما تقفلهوش احنا عمرنا ما حنقعد على الشات والمنتدى طول اليوم ولا حنذاكر طول اليوم
اكيد حنعقد شويه ونذاكر شويه ولو قفلته ممكن فى الوقت الى انت قفلت فيه المنتدى كان فى ناس جديدة

جيه تسجل وتبقى اعضاء جدد لا لا لا دة راى
ما تقفلهوش
admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: اوك   جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 09, 2007 6:40 pm

اوك يا جماعة بس انا قلت اخد رايكم فى اي حاجة قبل ماعاملها

تانى حاجة انا اسلام المصرى بس هو اسمه ادمين

اوكش يا جماعة شكرا ليكم على ردودكم
https://frind.3rab.pro

جماعة اقفل المنتدى عشان الامتحانات ولا اخليه ياريت ردك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-