Friends
www.7op2day.com
Friends
www.7op2day.com
Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما هو جديد تجدونه مع الاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شويه نكت جامده موووووووووووت

ayota
حسام اوشا
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسام اوشا
عضو عامل
عضو عامل
حسام اوشا

شويه نكت جامده موووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 18, 2007 9:20 pm

( مره اتنين سكرانين واحد بيقول التانى هو النهارده السبت ولا الاحد قالوا النهارده الاتنين راح التانى قالو ماشاء الله الاتنين معا بعض )

(مره واحد كل يوم يحلم بمتش فيران راح للدكتور قالو انا كل يوم بحلم بمتش فيران راح الدكتور قالو اشرب شاى قبل لما تنام راح الراجل شرب شاى وى نام بردو حلم راج للدكتور تانى قالو اشرب شاى منغير سكر قالو ماشى راح الراجل شرب شاى منغير سكر وى نام بردو حلم راح للدكتور قالو بردو حلمت راح الدكتور قالو خلاص ما تنامش خالص راح الراجل قالو ايـــــه ده النهائى النهرده)

(مره واحد ص نزل مصر فابص على الساعه الى فى محطه مصر وى قال يا بووووى الساعه ديه حلوه جوى راح واحد حرامى معدى قالو عجبتك الساعه قالو اه راح الحرامى قالو هات 300 جنيه وى انا اجيبهالك راح ال ص قالو ماشى وى ادالو الفلوس راح الحرامى قالو استنا هروح اجيب السلم وى اجى افكها لك قالو ماشى راح خد الفلوس وى مشى راح ال ص رجع على القطار الى هو جيه فيه راح قبلو ابن عمه كان نازل مصر راح ال ص قالو ده خلى بالك لما تنزل من المحطه ما تبصش على الساعه قالو ماشى راح ابن عمه نزل شاف الساعه قال يا بوووووووووى الساعه ديه جميله جوووووى راح الحرامى جيه قالو عجبتك راح قالو اه راح الحرامى قالو هات 300 جنيه وى انا اجيبهالك راح ادالو راح الحرامى قالو استنا اروح اجيب السلم وى اجى راح ال ص قالو لع عايز تضحك عليا زى ما ضحكت على ولد عمى خليك هنا وى انا اروح اجيبو وى اجى)

(مره اتنين سكرانين مشين فى الشارع واحد بيقول لتانى هيا ديه الشمس ولا القمر راح رد عليه قالو مش عارف استنا نسئل الراجل ده راح سئلو راجل سكران اكتر منهم بيقولو هو هيا ديه الشمس ولا القمر راح الراجل قالو معرفش والله معلش عشان انا مش من هنا)

وشكرا يارب يكونو عجبوكم
مع تحياتى
حسام اوشا
ayota
سوبر احمر
سوبر احمر
ayota

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2007 12:54 pm

تسلم ايدك على النكت حلوين فعلا
وخصوصا بتاعت المتش النهائى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2007 1:23 pm

Very Happy ههههههههههههههههههههههههههه اسكت يا بقي مش عاوز يسكت مشكورههههههههههههههههههههه Very Happy
حسام اوشا
عضو عامل
عضو عامل
حسام اوشا

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالجمعة أبريل 20, 2007 9:09 pm

شكرا ليكم اووووووووووووووووووووى

مع تحياتى
حسام اوشا
the devil
عضو عامل
عضو عامل

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 24, 2007 8:49 am

لا والله .. جامده جدا النكت دي ... ههههههه بالذات النكتة بتاعة الحد والاتنين .. حلوة اوي .. وبرده بتاع الفيران ؟... ههههه مشكور على نكتك وربنا يقدرك وتجيبلنا نكت كمان وكمان !!
عسلية
الادارهــــــــ
الادارهــــــــ
عسلية

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 24, 2007 2:40 pm

هههههههههههههههههههههههههه
ميرسى يا حسام على النت الهايلة دى
تعيش ونشوف منك كل جديد ومزيد من التقدم Very Happy
Bosy

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده موووووووووووت   شويه نكت جامده موووووووووووت I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 14, 2007 6:13 pm

Very Happy النكت مش حلوه اووووووووووووووى

شويه نكت جامده موووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-