Friends
www.7op2day.com
Friends
www.7op2day.com
Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما هو جديد تجدونه مع الاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلباتك اوامر عند ايكا وبس

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kassh

طلباتك اوامر عند ايكا وبس Empty
مُساهمةموضوع: عيب عليك   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالخميس أبريل 12, 2007 8:25 am

على فكرة عيب اوى يا مان كدة تاوك انتا مش مقدر انى مشرف فى القسم دة اعمل كدة فى القسم بتاعتك بليز ياريت تطتل تعمل كدة تانى اوك علشان احترم المشرف ياريت زى ما نا بحترمك اوك سلاموووووووووووووووووز Ö9 Ö9
ايكا
زائر

مُساهمةموضوع: رد: طلباتك اوامر عند ايكا وبس   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالخميس أبريل 12, 2007 12:40 pm

يا كاس انت اساسا لسه جاى النهارده ومفيش حد يعرفك

ادخل وشوف مواضيعى فى قسم الاغانى وانت تتاكد

ان ايكا فنان مش مهم انك مشرف وجودى مشرفه الاغانى واحنا بنحط مواضيع عندها

مش زعلانه ليه انا بطلب منك اعتزار رسمى لو سمحت علشان غلط اوى كده

لول لول لول لول لول لول لول لول لول

مُساهمةموضوع: رد: طلباتك اوامر عند ايكا وبس   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 18, 2007 10:56 am

علي كل حال ايكا مشكور علي موضيعك
ايكا
زائر

مُساهمةموضوع: رد: طلباتك اوامر عند ايكا وبس   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالخميس أبريل 26, 2007 12:52 am

فى انتظار طلباتكم يا جماعه فى الاغانى العربيه والشعبيه ولو عاوزين اجنبيه هتكون معانا مشرفه الاغانى الاجنبيه طماطم مع تحيات 3 friends((ايكا وجودى وبحبك ))
lolo6000

مُساهمةموضوع: رد: طلباتك اوامر عند ايكا وبس   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 10:39 pm

انا اولا بشكركم على الاغانى الجميله اللى انتوا بتحطوها بس انا زعلان اوى منكم لانكوا بتهتموا بالاغانى العربى زياده عن اللزوم والعكس مع الاغانى الاجنبيه لا اهتمام ليها خالص وانا من فضلكم بطلب اغانى مسارى او ادونى الباسورد بتاعه ومششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششكور اوى ونفسى اعرف ليه الملكه جودى سابت المنتدى واكون مشكور
ايكا
سوبر اخضر
سوبر اخضر
ايكا

مُساهمةموضوع: رد: طلباتك اوامر عند ايكا وبس   طلباتك اوامر عند ايكا وبس I_icon_minitimeالإثنين مايو 07, 2007 12:33 am

يا لول اى اغنيه اجنبيه انت عاوزها عندك صاحبتنا طماطم وهيه مشرفه الاغانى الاجنبيه
وهيه اللى بتحط المواضيع الاجنبيه انا مشرف العربى والشعبى اى طلب تحت امرك
فى العربى والشعبى وجودى سابت المنتدى ليه احنا مش بنقول لحد سيب المنتدى دى حاجه ترجعلها
وثانيا انتظروا المفاجأه قريبا جودى هترجع تانى واحنا تحت اوامركم وتحت طلبات اى مشترك
معانا فى المنتدى مع تحياتى ليكم بالاستمتاع مع الاصدقاء ايكا

طلباتك اوامر عند ايكا وبس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-